【薯仔牛肉條|12M+ BB】

日日諗BB食咩😮‍💨 想有營養但又唔想太複雜
返工媽咪更想快手整好一餐,BB又肯食最重要

薯仔軟綿+牛肉香口,整成條狀好適合手指食物階段BB👶🏻
一條一條拎住食,練自主進食又易入口,飽足感都夠

今次用咗 農純鄉寶寶高湯(鳳梨牛高湯) 🥣
煮薯仔同牛肉時加落去,味道自然清甜,有肉香但唔重口味,備餐快手好多

【材料】
材料|約1餐份量
・薯仔 100g
・免治牛肉 40g
・粟米粉 15g
・白飯 20g
・農純鄉寶寶高湯 80ml

【做法】
1️⃣ 薯仔蒸熟壓蓉
2️⃣ 牛肉煮熟剁碎
3️⃣ 所有材料混合
4️⃣ 加高湯拌勻
5️⃣ 小火煮至成形,搓成條
6️⃣ 放涼即可食

【安全提醒】
👶🏻 肉類要全熟,新食材逐樣試,大小按BB能力調整,1歲前不加調味,大人需全程陪同進食

忙碌日子想慳時間,可以去 Omyfamily 官網睇更多BB高湯/粥/燉飯選擇✨

想交流育兒心得?加入WS《香港新手媽咪》群~📲🤍

#新手媽媽 #BB食譜 #BB輔食 #Omyfamily #寶寶高湯 #加固食譜 #香港媽媽 #12MBB #育兒日常 #手指食物